niedziela, 28 grudnia 2014

Rozdział 9 - "Podziękowanie"

Alysse's POV

Obudziłam się leżąc na jakiś miękkim łóżku. Otworzyłam oczy i rozejrzałam się.
Znajdowałam się w dwuosobowym łóżku z czerwonokrwistą pościelą. Sam pokój był w odcieniach czerni i czerwieni.
Nie był zbyt rodzinny. Brakowało w nim... ciepła. Na szafce było tylko jedno zdjęcie przedstawiające kobietę i mężczyznę z małym, kędzierzawym chłopcem.
Podeszłam do niego i mimowolnie się uśmiechnęłam.
Nagle usłyszałam otwierające się drzwi.
Uświadomiłam sobie, że na sobie mam biały T-shirt Harry'ego.

Harry's POV

Kiedy zobaczyłem Alysse w tym zaułku miałem ochotę rozszarpać tych kolesi.
- Na samą myśl krew mi się w żyłach gotuje. - mruknąłem sam do siebie.
Zaniosłem ją do sypialni i ubrałem w jedną z moich koszulek, bo pewnie głupio by się czuła, gdyby obudziła się w obcym pokoju w samej bieliźnie.
Poszedłem do kuchni zrobić jej herbatę. Następnie udałem się do mojej sypialni. Otworzyłem drzwi i zobaczyłem ją ze zdjęciem w rękach.
Uśmiechnąłem się i postawiłem herbatę na szafce.
- Na co się tak patrzysz? - spytałem dziewczynę.
- Kiedyś wyglądałeś tak uroczo. - powiedziała z uśmiechem.
Zarumieniła się lekko i z powrotem położyła do łóżka.
- Dzięki. - zaśmiałem się i usiadłem obok niej. - Lepiej się czujesz?

Alysse's POV

- Tak, dziękuję za pomoc. - odpowiedziałam mu. - Gdyby nie ty to prawdopodobnie leżałabym teraz nieprzytomna w tamtej alejce.
- Cieszę się, że mogłem pomóc.
- Będę twoją dłużniczką, nie wiem co bym bez ciebie zrobiła.
- To naprawdę nic wielkiego. Miałem przeczucie, że jest coś nie tak i wróciłem do miejsca gdzie się rozstaliśmy. - uśmiechnął się lekko ukazując swoje dołeczki.
- Tacy ludzie nie mogą istnieć... On jest zbyt idealny... - zamyśliłam się, by chwilę później się otrząsnąć. Nie zamyślę się. Nie tym razem...
- Powinnaś się przespać, jest dopiero piąta nad ranem. - powiedział i wstał z łóżka. - Jeśli czegoś byś potrzebowała to wołaj. - to mówiąc wyszedł z pokoju i zamknął drzwi.








I kolejny rozdział! Wybaczcie mi, że tak późno, ale jak pisałam  wcześniej nie miałam możliwości wejść na bloga.
Druga sprawa. Zostałam nominowana do "Liebster Blog Award"! To dla mnie ogromne zaskoczenie i zaszczyt, bo to pierwszy blog mojego autorstwa.
W następnym poście dodam odpowiedzi.
Na chwilę obecną tyle, dziękuję, że jesteście ze mną!


~Jeśli przeczytałeś/-aś pozostaw komentarz!~

1 komentarz: