niedziela, 28 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Tak jak pisałam wcześniej zostałam nominowana do "Liebster Blog Award" i to dla mnie ogromne zaskoczenie i zaszczyt.
Dziękuję :)
Nominowała mnie Ala za co jej ogromnie dziękuję! <3

Pytania od niej:
1. Skąd wziął się pomysł na bloga? Co było waszą inspiracją?
Cóż, zaczęło się od tego, że moja przyjaciółka przejęła bloga innej Directionerki. Postanowiłam zrobić podobnie i tak właśnie zrodził się pomysł założenia bloga. 
Inspiracja? Oczywiście Harold! ;3
2. Wydarzenie, które sprawiło, że czułyście, że niedługo stracicie grunt pod nogami?
Takich wydarzeń było kilka. Jednym z nich wydarzeniem było to, jak moja "przyjaciółka" przyjaźniła się ze mną tylko dla własnych korzyści. Gdyby nie ktoś, kto jest dla mnie bardzo ważny popadłabym w depresję. Dziękuję Zuzia!<3
3. 3 osoby, którym możecie zawsze zaufać.
- Moja najlepsza przyjaciółka/siostra
- Mama
- Chrzestna
4. Chcecie w przyszłości coś sobie wytatuować?
Tak, chciałabym jakiś niewielki, aczkolwiek ważny dla mnie tatuaż. Nie mam jeszcze dokładnego pomysłu, bo mam jeszcze trochę czasu na rozmyślanie. Pewnie gdybym teraz sobie wybrała to za jakiś czas zmieniłabym zdanie. Dlatego na razie nie wybieram.
5. Co lubicie robić w wolnym czasie?
Na pewno słuchać muzyki, to moje... drugie życie. Poza śpiewaniem, słuchaniem gram również na instrumentach. 
Czytać. Uwielbiam to robić, gdy czytam wyobrażam sobie sceny. Nie przepadam za e-bookami, wolę trzymać książkę w rękach i czuć zapach papieru. :)
Spędzać czas ze znajomymi, a najbardziej z moją najlepszą przyjaciółką.
Kiedyś jeździłam konno, teraz nie mam zbytnio na to czasu. Mam jednak nadzieję, że za jakiś czas do tego wrócę.
6. Jakie według was cechy powinien posiadać bloger? (wymień przynajmniej 5)
- uczciwość
- pracowitość
- skrupulatność
- uprzejmość
- pomocną dłoń
7. Jakie macie zwierzę, lub czy w ogóle macie zwierzę? Podaj powody dlaczego.
Mam kotkę, jest dla mnie jak przyjaciółka. Nie wiem co bym zrobiła, gdyby jej nie było. Wiem, że to może wydawać się głupie, ale zdaje się jakby ona mnie rozumiała. :)
8. Uważacie, że przyjaźń damsko-męska istnieje? 
Ja uważam, że tak.
Jeśli mam być szczera to obecnie mam wspaniałego przyjaciela. :)
9. Uważacie, że miłość od pierwszego wejrzenia istnieje?
Ja uważam, że tak.
10. Za kim/czym najbardziej tęsknicie i dlaczego?
Za moją przyjaciółką, którą widuję tylko w szkole i czasem po. Mieszka ode mnie ponad 20 minut drogi i brakuje mi jej, zwłaszcza w święta czy dni wolne. I za moim przyjacielem, który mieszka w innym mieście. To czasami naprawdę boli.
11. Co lubicie robić w wolnym czasie? 
Czy takiego pytania już nie było? ;3

JA NOMINUJĘ:
http://blackangel-harrystyles.blogspot.com
http://my-beautiful-angel-niall.blogspot.com
http://dirty-love-harry.blogspot.com
http://psychic-fanfiction-harry.blogspot.com
http://demimonde-ff.blogspot.com
http://the-monster-harry-styles-fanfiction.blogspot.com

Brak 5 blogów, wybaczcie ;c

MOJE PYTANIA:

1. Gdzie zrodził się pomysł założenia waszych blogów?
2. Najgorsze wspomnienie?
3. Wasz ulubieniec z 1D? Dlaczego właśnie on?
4. Ulubiona książka?
5. Wierzycie w zjawiska i/lub istoty nadprzyrodzone?
6. Pierwszy czytany przez was blog?
7. Byliście/łyście już na koncercie 1D? Jeśli nie to czy chcielibyście/lyście na nim być?
8. Ulubione zwierzę?
9. Co lubicie robić w wolnym czasie?
10. Macie najlepszego przyjaciela/najlepszą przyjaciółkę? Jeśli tak to opisz go/ją w kilku zdaniach.
11. Skąd bierzecie inspiracje na kolejne rozdziały?

Czekam na wasze odpowiedzi! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz